Tupperware Labuan

Thursday, May 19, 2011

Hana berdiri 1st time

tadi, masa aku tengah lunch, si Nurul tolong aku melayan si Hana. si Nurul pegang tangan si Hana dan Hana akan cuba kedepankan kepala dan bahunya. yang ni memang selalu Hana buat kalau sama aku pun. dan Hana selalu suka berdiri, dengan aku menopangkan ketiaknya, of course.

tapi tadi, Nurul pegang tangan Hana, ingatkan Hana ni macam selalu la, kedepankan kepala dan bahu. sekalinya, si Hana berdiri, dalam beberapa saat, dengan dipegang tangan sahaja! adedehhh.. boleh tahan kuat juga kaki si Hana ni. tapi memang aku perasan juga kaki dia ni ada kuat sikit, abang rijan, adik beradik dan sepupu ku pun perasan juga.

patutnya mau dirakam bah tu, tapi aku pun tengah makan masa tu, tidak apa la.. baru 3 bulan 3 hari tu.. campin juga si Hana ni..

No comments:

Post a Comment