Tupperware Labuan

Tuesday, May 31, 2011

printer 3in1

Aku ada printer, beli di Tawau masa belajar jadi cikgu sana. Lama sudah tidak guna, duduk bawah katil ja. So, baru-baru ni aku hantar printer ni ke Boulevard IT Labuan, untuk pasang tangki dakwat printer, rm80 sahaja. Kalau mo refill nanti, cuma rm10 untuk satu warna. Murahkan? :D

tangki warna, tidak perlu refill penuh kata orang di boulevard it.

kotor-kotor sudah printer ni kena dakwat, ada bahagian yang tercabut pulak tu.

Lepas ni, rajin la aku sediakan lembaran kerja untuk murid hehe.. bukan sebelum ni tidak rajin, rajin... tapi printer di sekolah macam nda siuk sudah, huhu.. lagipun aku memang semangat guna printer ku ni, guna sampai abis ink. tapi dulu ink mahal, sekarang sudah murah, bring it on bebeh!

Kemudian, kalau ada apa-apa yang perlukan salinan dokumen segala, tidak perlu susah-susah ke kedai, print la berapa banyak salinan yang aku mau, hambek mu!

Lepas ni mo sediakan satu workstation untuk letak printer ku dan notebook.. senang sikit, tidak la semak rumah dengan wayar-wayar.

No comments:

Post a Comment