Tupperware Labuan

Tuesday, June 14, 2011

Pokoknya..aku ngak boleh putus harap..

Baca tajuk entry, confirm blogger.com ni fikir site ni dari Indonesia huahuahua..

Ini adalah entry untuk memotivasikan diriku..

Hari ini, dengan aktiviti mengepam susu pada pagi, petang dan malam, aku telah berjaya mendapat 8oz ebm. Alhamdulillah..

Pokoknya, mesti rajin pam susu.. kalau ada masa tu, contohnya masa Cik Hana tidur.. boleh lah pam, walaupun dapat 1oz saja.. 

Masa di sekolah boleh dapat hampir 5oz..petang boleh dapat hampir 2oz, sudah 7oz di situ.. malam, masa Hana tidur, 1oz pun sudah cukup bagus.. boleh la jadi bekalan Hana masa aku ke sekolah.

Insya Allah..aku harus menguatkan semangat, untuk mengepam stok susu dihari Sabtu dan Ahad. Manalah tau kalau aku terpaksa kursus luar Labuan..

Mudah-mudahan.. usaha dipermudahkan Allah.. amin..

No comments:

Post a Comment